Minőségpolitika

Minőségpolitika

A Fehérvári Projekt Kft. küldetése az egyének formális, informális és non-formális tanulásának segítése, ennek körében a hátrányos helyzetű emberek és közösségek képessé tétele saját helyzetükön való változtatásra az életen át tartó tanulás lehetőségeinek kiaknázásával. Célunk a foglalkoztathatóság javítása, valamint a társadalmi befogadás erősítése az egész életen át tartó tanulás gyakorlati eszközeivel, illetve a képzések, tréningek során a képzésfejlesztők és képzők szakértői és szaktanácsadói tapasztalatainak felhasználása az eredményesebb kompetenciafejlesztés érdekében.

Szervezeti kultúránkat meghatározó értékek az esélyegyenlőség, az egyéni sajátosságok figyelembe vétele, a közösségfejlesztés, a társadalmi felelősségvállalás.

Stratégiai célkitűzésünk a kompetenciafejlesztés terjesztése, képzési programok generálása és akkreditálása.

Céljaink elérése érdekében folyamatosan szinten tartjuk a jelenlegi magas színvonalú szakmai kapacitásainkat, folyamatosan fejlesztjük a felnőttképzési szakmai és módszertani tudásbázist, folyamatosan építjük a szakmai és egyéb együttműködő szervezetekkel való együttműködést.

A minőségirányítás szervezetünk vezetésének és minden foglalkoztatott és megbízott munkatársának kiemelt feladata és felelőssége. Ezért minden munkatársunk felelős saját munkája minőségéért, folyamatos fejlődéséért, és úgy dolgozik, hogy hozzájáruljon partnereink elégedettségéhez. Törekszünk arra, hogy a partnereink igényeinek megfelelően fejlesszük szolgáltatásainkat és működési rendszerünket.

Elkötelezzük magunkat a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének szinten tartása és lehetőség esetén a fejlesztése iránt. Ennek érdekében folyamatosan követjük szervezetünk életét, működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, s az évenkénti felülvizsgálat eredményei, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat, minőségcéljainkat valamint teljes minőségirányítási rendszerünket.

Székesfehérvár,  2011. január 26.

                                                                                                                             Fehérvári Krisztina

                                                                                                                                   ügyvezető

 

Együttműködő szakértőink

Együttműködő szakértőink, képzőink:

Bathó Évabatho_eva2

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: pedagógiai értékelés, esélyegyenlőségi

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Kompetenciaterületi mentor (életpálya 7-12.)

Egyéb információ:

  • Pályázat értékelő (közoktatás, szakképzés, képzés - foglalkoztatás, LHH projektek)
  • Szakmai monitor (EU pályázatok)
  • Integrációs szakértő (IPR) (óvoda, általános iskola, középiskola)
  • Tanácsadói tevékenység: projektgenerálás, pályázatírás támogatása, projekt előrehaladási jelentések elkészítésének támogatása
  • Projektmenedzselés: PHARE pályázat: Hátrányos helyzetű tanulók képzése, PHARE pályázat: Vállalkozói készségek fejlesztése; TÁMOP 3.4.3: Iskolai tehetséggondozás
  • Szakképzés: Több Térségi Integrált Szakképző Központ pályaorientációs munkájának támogatása. Pályaorientációs mérési keretrendszer.

 

Boda Tamásné Erika

Szaktanácsadói terület: projektmenedzselés, pályázati és projekt pénzügyi tanácsadás

 

Bori Judit

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, IKT fejlesztési folyamat, IKT mentor, Kompetenciaterületi mentor (óvoda), Komplex intézményi helyzetelemző

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - óvodai programcsomag
  • Hatékony tanuló-megismerési és -segítő technikák, a pedagógiai diagnózis alkalmazási lehetőségei a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésében

 

Bosnyák Istvánné Erzsike

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás

 

Csík Gabriella

Szakértői terület:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, pedagógiai értékelés

 

Dr. Benczéné Csorba Margit

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, szervezet- és minőségfejlesztés, sajátos nevelési igényű gyermek óvodai nevelése és tanuló iskolai nevelése és oktatása (értelmileg akadályozottak, tanulásban akadályozottak, oligofrénpedagógia és a autizmussal élők pedagógiája)

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Egyéb (SNI adaptációs), IPR módszertani mentor I.

Képzési területek:

  • Tanulói differenciálás heterogén csoportban
  • Változáskezelési tréning jellegű továbbképzés
  • Együttnevelés - az inkluzív, befogadó pedagógiai elmélete és gyakorlata
  • Önismereti személyiségfejlesztő továbbképzés pedagógusoknak
  • Multikulturális tartalmak és interkulturális nevelés: az iskolai kultúra és környezet átalakítása a tanulók egyenlő lehetőségeinek és aktív részvételének biztosítására
  • Projektmenedzsment ismeretek tréning jellegű továbbképzése közoktatási intézmény pedagógusai számára

 

 

Fehérvári Krisztina

fehervari_krisztina3

Szaktanácsadói területek

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás (óvoda, térségi (kistérségi, megyei, régiós) tervezés és fejlesztés) pedagógiai értékelés, közoktatási fejlesztési támogatások

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Egyéb (szervezetfejlesztési, Kompetenciaterületi mentor (óvoda), Egyéb (intézmény-fenntartói), Komplex intézményi helyzetelemző

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - óvodai programcsomag
  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés
  • A tanórai differenciálás megvalósításának lehetőségei a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatásában
  • Hatékony tanuló-megismerési és -segítő technikák, a pedagógiai diagnózis alkalmazási lehetőségei a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésében
  • Kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére
  • Felkészítés a mentorálás mesterségére
  • Hálózati együttműködések és kapcsolatok

 

Fröhlich Erika

Szaktanácsadói területek: óvodai kompetenciaterületi mentor

Egyéb információ: Óvodapedagógus

 

Galambos Zsuzsanna

galambos_zsuzsa2

Szaktanácsadói területek: Kompetenciaterületi mentor (szociális 1-6.), Kompetenciaterületi mentor (szociális 7-12.), Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Kompetenciaterületi mentor (szövegértés 5-8.)

Egyéb információ:

  • TÁMOP, TIOP pályázatok írása, menedzselése
  • kistérségi tanügyigazgatás
  • közoktatási fejlesztési terv készítése

 

Iszák Tibor

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás (általános, térségi (kistérségi, megyei, régiós) tervezés és fejlesztés)

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Komplex intézményi helyzetelemző

Képzési területek:

  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés
  • Felkészítés a mentorálás mesterségére
  • A referencia – intézményi működéshez szükséges szervezeti, oktatásszervezési, szolgáltatásszervezési feltételrendszer kialakítása

 

Jenei Andrea

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: esélyegyenlőség (szakszolgálat-esélyegyenlőségi, hátrányos helyzetű gyermekek, tanulók integrált oktatása, együtt nevelése, SNI gyermek óvodai nevelése, tanuló iskolai nevelése és oktatása, valamint integrált nevelés és oktatás)

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Egyéb (SNI adaptációs)

Képzési területek:

  • Habilitációs és rehabilitációs tevékenységek alkalmazása a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésében-oktatásában
  • Együttnevelés - az inkluzív, befogadó pedagógiai elmélete és gyakorlata

 

Juhász Krisztinajuhasz_krisztina2

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, szervezet- és minőségfejlesztés, pedagógiai értékelés

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Kompetenciaterületi mentor (szövegértés 9-12.), Komplex intézményi helyzetelemző

Egyéb információ:

  • Együttműködés a konzorciumi partnerekkel (pl. OFI)
  • Jó gyakorlatok minősítése Referencia-intézmények előminősítése
  • A HEFOP 3.1.1. "Pedagógusok és oktatási szakértők felkészítése a kompetencia alapú képzés és oktatás feladataira" című központi programban 2006-2008. között: Mentorhálózat működtetés szakmai koncepciójának kidolgozása
  • A tematikus hálózat — HEFOP 3.1.3. és 3.1.4. nyertes pályázói számára — szakmai koncepciójának kidolgozása, a működtetés kritériumának leírása
  • A mentorképzés költségvetési tervezésének szakmai támogatása
  •  A mentor-továbbképzés szakmai anyagának elkészítése, akkreditálása, a 247 fő mentor felkészítésének és továbbképzésének koordinálása

 

Marosi Miklósné Ági

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, pedagógiai értékelés

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat

 

Magyar Edit

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: pedagógiai értékelés (szakrendszerű oktatás, nem szakrendszerű oktatás, fejlesztő pedagógia, tanórán kívüli tevékenység)

Szaktanácsadói területek: Kompetenciaterületi mentor (matematika 1-4.), Kompetenciaterületi mentor (szövegértés 1-4.)

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szövegértés-szövegalkotás programcsomag az 1-4. évfolyamon
  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - matematika programcsomag az 1-4. évfolyam számára
  • Kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére

 

Mályi Lilla

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, pedagógiai értékelés, közoktatási fejlesztési támogatások

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Kompetenciaterületi mentor (óvoda), Egyéb (szervezetfejlesztési), Egyéb (intézmény-fenntartói), Egyéb (minőségbiztosítási)

Képzési területek:

  • Intézményi csoport felkészülése felsőoktatási gyakorlóhely funkcióra,
  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés

 

Mile Anikó

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: esélyegyenlőség

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Egyéb (inklúziós intézményfejlesztési)

Képzési területek:

  •  Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése a középfokú intézményekben: a prevenció lehetőségei a lemorzsolódás kockázatának korai felismerésére és az idő előtti iskolaelhagyás megelőzésére 

 

Molnár Zsuzsanna

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, szervezet- és minőségfejlesztés, pedagógiai értékelés, közoktatási fejlesztési támogatások

Szaktanácsadói területek: IKT fejlesztési folyamat, IKT mentor, Kompetenciaterületi mentor (szociális 1-6.), Kompetenciaterületi mentor (szociális 7-12.), IKT helyzetelemző

 

Nagy Andrea

Nagy_Andrea

Szaktanácsadói területek: Kompetenciaterületi mentor (óvoda)

 

Pusztai Katalin

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, pedagógiai értékelés

Szaktanácsadói területek: Egyéb (mérés-értékelési), Kompetenciaterületi mentor (szövegértés 5-8.)

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szövegértés-szövegalkotás programcsomag az 5-8. évfolyamon
  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - az életpálya-építés kompetenciáinak fejlesztése az 1-6. évfolyamon
  • Projektpedagógia, epochális oktatás
  • A referencia – intézményi működéshez szükséges szervezeti, oktatásszervezési, szolgáltatásszervezési feltételrendszer kialakítása

 

Répás Ildikó

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, pedagógiai értékelés (intézményértékelés, nem szakrendszerű oktatás), mérés-értékelés, akkreditáció (pedagógus továbbképzés)

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Egyéb (mérés-értékelési), Egyéb (szervezetfejlesztési)

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szociális, életviteli és környezeti programcsomag az 1-6. évfolyam számára
  • A tevékenységközpontú pedagógiák alkalmazására való felkészítés – a kompetencia alapú oktatást szolgáló pedagógiai elvek, módszertani és tanulásszervezési eljárások megismertetése
  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés
  • Tanulói differenciálás heterogén csoportban
  • Projektpedagógia, epochális oktatás
  • Kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére
  • Az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése a hátrányos helyzetű gyermekek integrációja érdekében
  • Tanórai differenciálás a gyakorlatban - az egyéni fejlődési különbségeknek, szükségeleteknek megfelelő fejlesztés módszerei, mint a sikeres integrációs egyik feltétele
  • PR tevékenységek és célirányos kommunikáció

 

Rózsa Ildikó

Szaktanácsadói területek: IPR módszertani mentor III.

Képzési területek:

  • Drámapedagógia az iskolában
  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés

 

Szabó Károlyné Kati

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás

 

Szabó Ottíliaszabo_ottilia2

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: Sni-adaptációs szaktanácsadó, Intézményi Szakvizsgázott gyógypedagógus, Esélyegyenlőségi

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Egyéb (SNI adaptációs),

Egyéb információk:

  • A Nemzeti Tankönyvkiadó felelős szerkesztője.
  • Tankönyvszerző, könyvei a matematikai kompetencia kialakítására, és a számolási zavarok fejlesztésére készültek.
  • A dyscalculia tárgykörében publikál, és kidolgozta a dyscalculia prevencióját és reedukációját, mely 30 órás nem akkreditált továbbképzés.

 

Szatmáriné Mályi Nóra

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: pedagógiai értékelés, sajátos nevelési igényű gyermek óvodai nevelése és tanuló iskolai nevelése és oktatása (logopédia, oligofrénpedagógia)

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Egyéb (SNI adaptációs), Egyéb (intézmény-fenntartói)

Képzési területek:

  • Tevékenységközpontú pedagógiák alkalmazása a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésében-oktatásában
  • Habilitációs és rehabilitációs tevékenységek alkalmazása a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésében-oktatásában
  • Együttnevelés - az inkluzív, befogadó pedagógiai elmélete és gyakorlata 

 

Szűcsné Sajtos Katalin

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző

 

Táskai Erzsébet

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás, esélyegyenlőség

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat, Egyéb (SNI adaptációs), Kompetenciaterületi mentor (szövegértés 1-4.), IPR módszertani mentor I.

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szövegértés-szövegalkotás programcsomag az 1-4. évfolyamon
  • Az osztályzat nélküli értékelés - bevezetés a szöveges pedagógiai értékelésbe - az alternatív iskolák gyakorlata alapján
  • Tanulói differenciálás heterogén csoportban
  • Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése a középfokú intézményekben: a prevenció lehetőségei a lemorzsolódás kockázatának korai felismerésére és az idő előtti iskolaelhagyás megelőzésére
  • Együttnevelés - az inkluzív, befogadó pedagógiai elmélete és gyakorlata

 

Turcsányi Klára

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás,

Szaktanácsadói területek: Komplex intézményi helyzetelemző, Intézményi folyamat

Képzési területek:

  • A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szociális, életviteli és környezeti programcsomag a 7-12. évfolyam számára
  • A tevékenységközpontú pedagógiák alkalmazására való felkészítés – a kompetencia alapú oktatást szolgáló pedagógiai elvek, módszertani és tanulásszervezési eljárások megismertetése
  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés
  • Projektpedagógia, epochális oktatás
  • Kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére

 

Zengői Attila

Szakértői területek:

Közoktatási szakértő: tanügyigazgatás,  szervezet- és minőségfejlesztés,  pedagógiai értékelés - szakrendszerű oktatás,  alapfokú és középfokú nevelés-oktatás szakasza  (testnevelés és sport)

Esélyegyenlőségi szakértő

Szaktanácsadói területek: Intézményi folyamat, Egyéb (mérés-értékelési), Egyéb (szervezetfejlesztési)

 

Bemutatkozás

 

"Ahhoz, hogy nagy dolgokat vigyünk végbe, nem csupán cselekednünk kell,
de álmodnunk is, és nem csupán terveznünk, de hinnünk is."
Anatole France

 

Az elmúlt években felépített szakértői, továbbképzési, felnőttképzési, pedagógiai, közoktatás-irányítási és pályázati tapasztalataimra és a meglévő kapcsolatrendszerre építve 7 éve működő egyéni vállalkozásom mellett létrejött 2009. március 25-én a Fehérvári Projekt Kft.


Így szakmailag, szervezetileg megfelelő támpontot és segítséget nyújthatunk az információs, tudás alapú társadalom kiépítésére, az emberek életminőségének javítására, a közintézmények és az önkormányzatokkal szükségszerűen kapcsolatba kerülő gazdasági szereplők szakszerűbb és gyorsabb kiszolgálására, valamint az Európai Uniós és hazai források hatékony igénybevételére. Szakértői tevékenységet a humán szférát (oktatást, kultúrát, művelődést, nemzetiségeket, egészségügyet, szociális területet, foglalkoztatást, felnőttképzést, esélyegyenlőséget stb.) érintő feladatok mellett - a pályázatkészítéssel is összefüggésben – vidékfejlesztési és műszaki területen is ellátunk. Társaságunk által megbízott közreműködők valamennyien pályázatírásban és projektmenedzselésben egyaránt jártasak, illetve a releváns Országos szakértői névjegyzékeken szereplő szakértők, ill. képzett trénerek.

 
 

Kedvezmény

WLS kedvezmény-kártyaWLS kedvezmény-kártya WLS kártyaigénylés

Hírlevél

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/001047    Ügyfélfogadási idő: hétköznap 14-17-ig előzetes bejelentkezés alapján

Free business joomla templates